Στόχος του Δ.Περιστερίου, είναι να στηρίξει το σύγχρονο Σχολείο
Σχετικά με την ανακοίνωση στον τοπικό Τύπο για τα προβλήματα των σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, έτσι όπως έχουν καταγραφεί από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών «Έλλη Αλεξίου», ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Θεόδωρος Αρβανίτης παρατηρεί και ξεκαθαρίζει τα εξής:
«Ο Δήμος Περιστερίου στα πλαίσια των δυνατοτήτων που καθορίζονται από την χρηματοδότηση για την συντήρηση των Σχολείων, κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να καλύπτει τις λειτουργικές ανάγκες που ανακύπτουν σχεδόν καθημερινά.
Το κτιριακό στην πόλη μας είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο και μόνο ένα Δημοτικό Σχολείο -το 28ο – είναι σε ενοικιαζόμενο κτίριο. Για το συγκεκριμένο σχολείο υπάρχει η υπ'αριθμ.140/24-2-2011 απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία ορίζεται τιμή μονάδος για την αγορά οικοπέδου.
Επίσης υπάρχει η υπ'αριθμ.1425/2012 απόφαση του Εφετείου Αθηνών με την οποία καθορίζεται η τελική τιμή μονάδος σε 650 €/τ.μ. για την εδαφική έκταση του οικοπέδου και 200 € /τ.μ. για τα υπάρχοντα κτίσματα. Πρέπει να τονιστεί τέλος ότι εντός του Ιουνίου το θέμα θα τεθεί σε συνεδρίαση του Δ.Σ. του Ο.Σ.Κ., με δεδομένο ότι η προθεσμία για την αγορά του οικοπέδου λήγει στο τέλος Αυγούστου 2012.
Τα σχολικά κτίρια στο Δήμο μας, στην πλειοψηφία τους, παρουσιάζουν ικανοποιητική εικόνα. Υπάρχουν βέβαια ελλείψεις που αφορούν τον εξοπλισμό κάθε είδους όμως και στον τομέα αυτό υπάρχει συνεχής βελτίωση.
Στόχος του Δήμου Περιστερίου, παρά τα γενικότερα προβλήματα της χώρας μας, είναι να στηρίξει το σύγχρονο Σχολείο. Βέβαια κάτω από τόσο δύσκολες συνθήκες τα βήματα είναι πράγματι αργά. Συγκεκριμένα η τακτική επιχορήγηση (2η Δόση 2012) έχει καθυστερήσει αρκετά με αποτέλεσμα να δυσκολεύει η υλοποίηση του προγραμματισμού μας.
Όσον αφορά στη λειτουργία της Δ.Ε.Π., πρέπει να παρατηρήσουμε ότι στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, δίνεται πάντοτε ο λόγος σε όλες τις φωνές της Εκπαιδευτικής Κοινότητας στην πόλη μας. Συγκεκριμένα με τις αποφάσεις της μέχρι σήμερα έχει συμβάλλει στη δίκαιη κατανομή της επιχορήγησης, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των Σχολείων.
Τέλος πρέπει να καταστεί σαφές ότι η διεκδίκηση περισσοτέρων κονδυλίων για την εκπαίδευση, δεν θα πρέπει να περιορίζεται στα πλαίσια ενός οργάνου, αλλά είναι γενικότερο ζήτημα που αφορά τα περιφερειακά και κεντρικά όργανα της Αυτοδιοίκησης».