Πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών, αιτημάτων πολιτών και κοινωνικής μέριμνας του Δήμου Περιστερίου
{multithumb}
Στη δικτυακή πύλη www.peristeri.gr του Δήμου Περιστερίου φιλοξενείται η πιο σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών, διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών και της κοινωνικής μέριμνας.
Η νέα πλατφόρμα εξυπηρέτησης των πολιτών δημιουργήθηκε από το Δήμο Περιστερίου με συντονιστή τον Αντιδήμαρχο Ψηφιακής Πολιτικής & Καινοτομίας Γιώργο Τσίνα.
Από τα σπίτια τους, πλέον οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν τα πιστοποιητικά, χωρίς να χρειάζεται να μεταβούν στο Δημαρχείο ή στα ΚΕΠ.
Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τους δημότες γίνεται με την εγγραφή στην πλατφόρμα με τους κωδικούς τους στο TaxisNet για πλήρη αξιοπιστία.
Εύκολη είναι η χρήση, ακόμη από τα smartphone, ώστε για να μπορούν όλοι να συνδεθούν στη νέα ψηφιακή λειτουργία του Δήμου Περιστερίου.
Συγκεκριμένα, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να αιτούνται ηλεκτρονικά και να παραλαμβάνουν:
– πιστοποιητικά από το Δημοτολόγιο
– αντίγραφα ληξιαρχικών πράξεων από το Ληξιαρχείο
– βεβαιώσεις από το Τέλος Ακίνητης Περιουσίας
Να δηλώνουν αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω Covid19 και:
– να αιτούνται παροχής ειδών πρώτης ανάγκης
– παροχή φαρμακευτικής περίθαλψης που παραδίδεται κατ΄οίκον από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Παράλληλα σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ψηφιοποίησης των υπηρεσιών προστέθηκε στην πλατφόρμα και οι υπηρεσίες κοινωνικής μέριμνας:
– να αναφέρουν περιστατικά κακοποίησης
– να ζητούν ψυχολογική στήριξη
– να αιτούνται της παροχής των Δομών του ΚΕΠ Υγείας
– να ενημερώνονται για τα κοινωνικά επιδόματα και τα δικαιώματα τους
– να ζητούν ενημέρωση των δράσεων της κοινωνική υπηρεσίας